Aan het einde van de eerste termijn van 30 dagen, zal het Diensten Contract stilzwijgend vernieuwd worden voor bijkomende en opeenvolgende termijnen van telkens 30 dagen, tenzij één van de partijen de andere partij op de hoogte brengt voor het einde van de lopende termijn dat hij zich tegen deze vernieuwing verzet. Deze kennisgeving kan mondeling gebeuren aan de Ledenservice van Webloyalty, schriftelijk door middel van een brief gericht aan de Ledenservice, per i) email gericht aan onze “Ledenservice”, online via de afdeling “beëindiging” (indien beschikbaar onder de sectie “Account” van de Website) en/of ii) via een interactive voice response cel (indien beschikbaar per telefoon) of per telefoon door onze “Ledenservice” te contacteren op het nummer aangegeven op de pagina “Contact” van onze Website. Volgend op deze automatische verlenging heeft u, als consument, het recht om het Contract te beëindigen op het einde van elke verlengingstermijn, zonder vergoeding verschuldigd te zijn, louter door kennis te geven van uw wil om het Diensten Contract te beëindigen voor het einde van die termijn zoals hierboven aangegeven.
Versie (v.23.3) van kracht vanaf 17 oktober 2025
Deze Algemene Voorwaarden maken deel uit van de lidmaatschapsovereenkomst van het programma Koop en Spaar (dat ook de Privacy & Cookiebeleid (de ‘Overeenkomst') omvat), die iedere consument die lid wil worden van het programma altijd moet accepteren tijdens het toetredingsproces.
De Overeenkomst wordt aangegaan tussen enerzijds Webloyalty Sàrl, een vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, statutair gevestigd te Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon, Zwitserland, ingeschreven bij het handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344. 043.246 (‘Webloyalty'), die het programma Koop en Spaar uitgeeft en eigenaar is van de website www.koopenspaar.be, en anderzijds de natuurlijke persoon-consument die toetreedt tot het programma (het ‘Lid').
De Overeenkomst legt de voorwaarden vast waaronder het Lid kan deelnemen aan het programma Koop en Spaar (hierna het ‘Programma' of de ‘Service') en toegang heeft tot de website van het Programma op het adres www.koopenspaar.be (hierna de ‘Site'). Aanvaarding van het aanbod om lid te worden van Webloyalty houdt de vaste en definitieve totstandkoming van de Overeenkomst in. Wanneer het aanbod om lid te worden van het Programma wordt gedaan via een Partnersite, is dat aanbod bovendien alleen geldig voor de periode die daar wordt vermeld.
Deelname aan het Programma is alleen mogelijk via een e-commercepartner van Webloyalty (een “Partner”).
Deelname is persoonlijk, niet overdraagbaar en uitsluitend voorbehouden aan meerderjarige consumenten die fiscaal (in de zin van artikel 3 van het Wetboek van Inkomstenbelastingen) in België woonachtig zijn.
Een persoon kan niet meerdere keren tegelijkertijd lid worden van het Programma, of meerdere keren lid worden van het Programma gedurende dezelfde periode van zes (6) maanden, noch lid zijn van andere programma's van Webloyalty in België (met name het andere cashbackprogramma Koop en Spaar), of van bedrijven van de Webloyalty-groep, die in andere landen dan België worden aangeboden.
Het Programma, waarvan de Webloyalty-groep de uitgever is, is voor het Lid uitsluitend toegankelijk via de Website.
Het Lid moet toegang hebben tot het internet en over een geldig permanent e-mailadres beschikken (het gebruik van tijdelijke en/of (een) wegwerp-e-mailadres(sen) is daarom verboden en kan ertoe leiden dat Webloyalty het lidmaatschap onmiddellijk beëindigt en weigert om eventuele Voordelen die in het kader van het Programma zijn opgebouwd, uit te betalen) om toe te treden tot het Programma, toegang te krijgen tot zijn of haar account op de Site (met het wachtwoord dat hij of zij heeft ingevoerd bij zijn of haar toetreding tot het Programma) en Voordelen te verkrijgen.
Tenzij Webloyalty een van zijn verplichtingen niet nakomt, kan Webloyalty niet aansprakelijk worden gesteld voor het feit dat het Lid geen verbinding kan maken met het internet of de Site, of dat hij of zij geen toegang kan krijgen tot de ledenaccount die Webloyalty voor het Lid heeft aangemaakt in het kader van het Programma (elke verwijzing in deze Overeenkomst naar de ‘Account' van het Lid heeft betrekking op die Account).
Webloyalty streeft ernaar het Programma 24 uur per dag, 7 dagen per week op de Site beschikbaar te stellen. Het is echter mogelijk dat Webloyalty het Programma van tijd tot tijd niet beschikbaar kan stellen om technische redenen, bijvoorbeeld als gevolg van IT-onderhoud.
Het Lid verbindt zich ertoe zijn of haar Ledenwachtwoord vertrouwelijk te houden om te voorkomen dat derden toegang krijgen tot zijn of haar Ledenaccount. Het Lid verbindt zich er bijgevolg toe zijn of haar Ledenwachtwoord (al dan niet vergezeld van zijn of haar login) niet te publiceren, door te geven aan derden of op welke manier dan ook te verspreiden. Webloyalty kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die een Lid lijdt doordat een derde zich toegang heeft verschaft tot het account van het Lid als die toegang verkregen werd zonder dat Webloyalty daarbij een fout heeft gemaakt
Het Lid dient Webloyalty dan op de hoogte te brengen van elk gebruik dat een andere persoon dan het Lid zelf van zijn of haar account heeft gemaakt (en waarvan het Lid kennis heeft).
Het Lid is uitsluitend gerechtigd het Programma te gebruiken en de Voordelen ervan te verkrijgen voor persoonlijk en huishoudelijk gebruik.
Aankopen van goederen of diensten door een Lid kunnen alleen recht geven op een Cashback in het kader van het Programma als het gaat om retailaankopen die uitsluitend bestemd zijn voor persoonlijk en huishoudelijk gebruik en die worden gedaan onder de voor- en achternaam van het Lid
Onder meer in de volgende gevallen (afzonderlijk of samen) kan Webloyalty ervan uitgaan dat aankopen of bestellingen niet voor persoonlijk en huishoudelijk gebruik zijn gedaan:
- de aankoop van (een) artikel(en) met de intentie of actie om ze door te verkopen op een veilingwebsite, in een webshop of op een 'marktplaats';
- de aankoop van een grote hoeveelheid van een bepaald artikel;
- de aankoop van een ongebruikelijk aantal artikelen in bepaalde categorieën die over het algemeen niet bedoeld zijn voor persoonlijk en huishoudelijk gebruik. De onderstaande tabel geeft enkele voorbeelden:
Soort artikelen: Aankoopfrequentie: Huishoudelijke apparaten (bijv. wasmachine, droger). Niet meer dan één (1) type apparaat per periode van twee (2) jaar lidmaatschap van de Dienst. Mobiele telefoons, laptops, tablets, printers, spelconsoles en andere elektronische apparatuur. Niet meer dan twee (2) per periode van zes (6) maanden lidmaatschap van het programma. Reistickets (trein, vliegtuig, bus) en
toeristische verblijven.Maximaal 6 personen, met een maximum van 4 volwassenen. Huur van accommodaties / reservering van hotelkamers. Maximaal 6 personen, met een maximum van 4 volwassenen. Tickets voor voorstellingen / entertainment, inclusief pretparken. Maximaal 6 personen, waarvan maximaal 4 volwassenen. Schoonheidsproducten zoals parfums en gezichtscrèmes. Maximaal drie (3) per maand van deelname aan het programma. Toiletartikelen zoals shampoo en tandpasta. Maximaal vijf (5) per maand van deelname aan het programma. - de aankoop van (een) artikel(en) met behulp van een zakelijke bankrekening;
- de aankoop van (een) artikel(en) met behulp van een bankkaart of bankrekening of een andere betaalwijze waarvan het Lid niet de houder is;
- de aankoop van (een) artikel(en) met een andere naam en voornaam dan die van het Lid;
- de aankoop van (een) artikel(en) door een Lid ten gunste van een bedrijf of met als doel winst toe te kennen aan een beroepsactiviteit;
- de aankoop van (een) artikel(en) op websites die alleen zijn voorbehouden voor professioneel gebruik;
- de aankoop van (een) artikel(en), apparatuur, hardware of software, en/of medium(s) die worden gebruikt voor het delven van cryptocurrencies.
Als Webloyalty, met name op basis van het voorgaande, vaststelt dat artikelen zijn aangeschaft voor niet-persoonlijk en niet-huishoudelijk gebruik, oordeelt het dat de aankopen niet in aanmerking komen voor de Cashback. Webloyalty heeft dan het recht om, in overeenstemming met het eerste lid van artikel 6.2 van deze Algemene Voorwaarden en in het bijzonder bij herhaalde aanvragen voor Cashback in een of meer van de hierboven genoemde gevallen, deze Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen zonder dat het Lid enig recht op vergoeding of compensatie heeft.
Het Lid moet houder zijn van de bankkaart waarvan hij of zij de gegevens heeft meegedeeld bij zijn of haar toetreding tot het Programma (of waarvan hij of zij de gegevens op een later tijdstip na zijn of haar toetreding heeft geactualiseerd). Bovendien moet het Lid houder zijn van de bankrekening waarop zijn of haar Uitbetalingen zullen worden gestort..
De bankkaart moet zijn uitgegeven door een Belgische financiële instelling of een instelling die deel uitmaakt van de Europese Economische Ruimte (EER).
Het Lid moet ook houder zijn van een bankrekening in België of in een land van de SEPA-zone, waarop zijn of haar Uitbetalingen zullen worden gestort. In het tweede geval moet het Lid echter eerst contact opnemen met de Klantenservice (op 0800 81 694, gratis nummer vanaf een vaste lijn in België) om zijn of haar bankgegevens te registreren en aan de Klantenservice per e-mail de volgende documenten te verstrekken:
- een bewijs van verblijf in België (bijv. elektriciteitsrekening) dat minder dan drie (3) maanden oud is;
- een bankdocument waaruit blijkt dat het Lid de houder is van de bankrekening (bv. een attest bankidentiteit of buitenlands equivalent).
Meerdere of opeenvolgende toetredingen: Iemand kan niet meerdere keren tegelijk toetreden tot het Programma en kan evenmin meerdere keren tot het Programma toetreden tijdens eenzelfde periode van zes (6) maanden. Zo kan Webloyalty weigeren om Voordelen toe te kennen aan iedere persoon die zich in strijd met deze regels voor het Programma heeft ingeschreven, onverminderd het recht van Webloyalty om het lidmaatschap van het betreffende Lid onmiddellijk en zonder voorafgaande kennisgeving te beëindigen.
Webloyalty kan met name de volgende elementen, afzonderlijk of samen, in aanmerking nemen om er zeker van te zijn dat dit artikel 2 wordt nageleefd:
- de na(a)m(en) en voorna(a)m(en)
- het e-mailadres
- de kaart- en/of bankrekeningnummers
- het postadres
- informatie over het gebruikte eindapparaat
Alle bovenstaande elementen worden onderzocht, zelfs als ze worden verstrekt in een andere volgorde en/of met een andere spelling, typografie of presentatie.
Als Webloyalty vaststelt dat een Lid niet voldoet aan een van de toelatingsvoorwaarden van dit artikel 2, kan Webloyalty één of meer van de volgende acties ondernemen:
- een bewijs (identiteitsbewijs, bewijs van verblijf van minder dan drie maanden oud, een bewijs van aankoop, enz.) vragen voor ‘verdachte' informatie binnen een door Webloyalty te bepalen periode en de bijschrijving van de Cashback op het Beschikbaar Saldo op de rekening van het Lid opschorten totdat het bewijs/de bewijzen ontvangen werden, en/of
- weigeren een of meerdere Voordelen toe te kennen aan het Lid, in het bijzonder wanneer het Lid reeds Voordelen heeft verkregen in de loop van meerdere lidmaatschappen van het Programma zonder de Lidmaatschapsbijdrage te hebben betaald, of wanneer het Lid zich meerdere keren heeft ingeschreven voor het Programma gedurende een periode van zes (6) maanden in strijd met artikel 2.1 van deze Algemene Voorwaarden, en/of
- het account van het Lid met onmiddellijke ingang sluiten en alle opgebouwde en nog beschikbare Cashback in het Beschikbaar Saldo van het Lid annuleren, waarbij Webloyalty zich het recht voorbehoudt om van het Lid te eisen dat hij of zij aan Webloyalty de bedragen terugbetaalt die hij of zij reeds ten onrechte heeft ontvangen.
Het Lid moet in het kader van het Programma een maandelijkse bijdrage (de ‘Maandelijkse Lidmaatschapsbijdrage') betalen. Het bedrag van die Lidmaatschapsbijdrage wordt aan het Lid meegedeeld bij de toetreding tot het Programma. Het bedrag van de Lidmaatschapsbijdrage is inclusief btw.
Afhankelijk van het aanbod dat aan het Lid wordt gedaan bij de toetreding tot het Programma, kunnen de eerste dertig (30) dagen lidmaatschap echter i) een gratis proefperiode zijn (met inbegrip van de wettelijke bedenktermijn van veertien dagen en waarin het Lid geen inschrijvingsgeld hoeft te betalen), of ii) een periode zijn waarin het Lid minder Lidmaatschapsbijdrage verschuldigd is.
Het Lid geeft Webloyalty toestemming om de maandelijkse Lidmaatschapsbijdrage die hij of zij verschuldigd is voor zijn of haar lidmaatschap van het Programma – totdat hij of zij zijn of haar lidmaatschap stopzet – automatisch af te schrijven van de betaalwijze dat hij of zij heeft opgegeven bij de toetreding tot het Programma (d.w.z. kaart of bankrekening).
Webloyalty kan het bedrag van de Lidmaatschapsbijdrage in de loop van het lidmaatschap van het Lid worden wijzigen, in welk geval i) het Lid ten minste dertig (30) dagen van tevoren op de hoogte wordt gesteld en ii) het Lid zijn of haar lidmaatschap kan stopzetten, onder de voorwaarden van Artikel 6.1 ‘Beëindiging', als het Lid niet akkoord gaat met die wijziging.
A. Welkomstbonus
Door lid te worden van het Programma kan het Lid een Welkomstbonus krijgen (“Welkomstbonus”), onder de voorwaarden die hem of haar worden meegedeeld bij zijn of haar toetreding (en die worden in herinnering gebracht in de e-mail die hij of zij na voltooiing van die toetreding krijgt toegestuurd ter bevestiging van het lidmaatschap). Het Lid kan ze ook raadplegen na zijn of haar toetreding in de rubriek ‘Welkomstbonus' op de pagina ‘Saldo' van de Site.
De Welkomstbonus is, ongeacht de vorm, persoonlijk, niet overdraagbaar en beperkt tot één bonus per Lid en per lidmaatschap.
- Als de Welkomstbonus de vorm heeft van een Cashback
Als het verkrijgen van die welkomstterugbetaling niet afhankelijk is van een nieuwe aankoop (wat dan wordt meegedeeld bij de toetreding tot Programma), moet het Lid dit Voordeel gewoon op de Site aanvragen binnen negentig dagen na zijn of haar toetreding tot het Programma.
Als het verkrijgen van de welkomstterugbetaling afhankelijk is van een nieuwe aankoop in een webshop, dan wordt dit aan het Lid meegedeeld bij zijn of haar toetreding tot het Programma. Het Lid moet dan binnen negentig dagen na zijn of haar toetreding die nieuwe aankoop doen en via de Site onder de rubriek ‘Welkomstbonus' op de pagina ‘Saldo' het aankoopbewijs naar Webloyalty sturen. Belangrijk daarbij is dat het bestelnummer, de besteldatum en het bedrag duidelijk worden vermeld op het door de webshop uitgereikte aankoopbewijs. Webloyalty zal dan (na controle van het aankoopbewijs aan de hand van de voorwaarden van de Welkomstbonus als zulk bewijs in het kader van het Lidmaatschap van het Lid vereist is) binnen dertig (30) dagen het bedrag van de Welkomstbonus bijschrijven op het Beschikbaar Saldo van het Lid en vervolgens dat bedrag – afhankelijk van wat het Lid op zijn of haar pagina ‘Uitbetalingen' als betaalwijze heeft gekozen – betalen op zijn of haar bankkaart (voor houders van een Visakaart onder de hierna vermelde voorwaarden) of op zijn of haar bankrekening (op voorwaarde dat het Lid de gegevens van die bankrekening heeft meegedeeld op zijn of haar pagina ‘Profiel' of ‘Uitbetalingen').
Voor de houders van een Visakaart kan de mogelijkheid worden geboden de Welkomstbonus uit te betalen op de bankkaart, doch alleen op de bankkaart die het Lid heeft meegedeeld bij zijn of haar toetreding tot het Programma en op voorwaarde dat het Lid uitdrukkelijk die mogelijkheid, als die wordt geboden, heeft gekozen op de pagina ‘Saldo' onder de rubriek ‘Welkomstbonus' van de Site. Het Lid wordt er tevens op gewezen dat als er een probleem is met de betaling van de Welkomstbonus op zijn of haar bankkaart waardoor de betaling niet kan plaatsvinden, Webloyalty in plaats daarvan het bedrag van de Welkomstbonus kan bijschrijven op de bankrekening die het Lid, in voorkomend geval, heeft geregistreerd op zijn of haar pagina ‘Profiel'.
B. Maandelijkse Ledenbonus
Tijdens zijn lidmaatschap van het Programma kan een Lid een Maandelijkse Ledenbonus ontvangen (“Maandelijkse Ledenbonus”), waarvan het bedrag en de voorwaarden worden gespecificeerd op de lidmaatschapspagina van het Programma en die aan het Lid in herinnering worden gebracht i) in de e-mail ter bevestiging van zijn of haar lidmaatschap die hij of zij na voltooiing van zijn of haar toetredingsprocedure heeft ontvangen en ii) in de rubriek ‘Maandelijkse Ledenbonus' die toegankelijk is via de pagina ‘Saldo' van de Site.
Om tijdens een bepaalde maand te kunnen profiteren van deze Maandelijkse Ledenbonus moet het Lid tijdens die maand een aankoop doen die voldoet aan de vermelde voorwaarden voor het verkrijgen van de die bonus en uiterlijk binnen dertig dagen na die aankoop zijn of haar aankoopbewijs versturen via de Site onder de rubriek ‘Maandelijkse Ledenbonus'. Belangrijk daarbij is dat op dat aankoopbewijs duidelijk het bestelnummer, de besteldatum en het bedrag staan vermeld.
Nadat Webloyalty de ontvangen elementen heeft gecontroleerd en heeft bevestigd dat deze voldoen aan de voorwaarden van de Maandelijkse Ledenbonus, schrijft Webloyalty het bedrag van de Maandelijkse Ledenbonus bij op het Beschikbaar Saldo van de account van het Lid. Het Beschikbaar Saldo wordt dan betaald onder de hierna in artikel 4.2 B vermelde voorwaarden.
De Maandelijkse Ledenbonus is, ongeacht de vorm, persoonlijk, niet overdraagbaar en beperkt tot één bonus per maand. Merk ook op dat eenzelfde aankoop niet tegelijkertijd recht kan geven op een Welkomstbonus en een Maandelijkse Ledenbonus.
C. CASHBACKS
Door toe te treden tot het Programma kan het Lid op een percentage van het bedrag (exclusief btw) van zijn of haar aankopen (van producten of diensten) bij partnerwebshops van het Programma (‘Webshop(s)') cashback krijgen (‘Cashback'). Hiervoor moet hij of zij surfen naar het e-shoppingportaal van het Programma.
Als de bonus die het Lid bij zijn of haar toetreding tot het Programma heeft aanvaard een minimumpercentage voor Cashbacks (‘Minimumpercentage' ) vermeldt, dan zal Webloyalty aan dat Lid nooit percentages aanbieden die lager zijn dan dat minimumpercentage (waarbij Webloyalty wel de vrijheid behoudt om van tijd tot tijd hogere percentages aan te bieden tijdens het lidmaatschap van dat Lid).
Het maximale Cashbackbedrag dat een Lid in een kalendermaand kan verkrijgen, is driehonderd (300) euro. Enigerlei bedrag dat met betrekking tot die Cashback boven die maandelijkse limiet wordt opgebouwd kan niet worden bijgeschreven op het Beschikbaar Saldo van het Lid en evenmin worden overgedragen naar volgende maanden lidmaatschap of worden uitbetaald aan het Lid.
Het Lid wordt er bovendien op gewezen dat de Cashbacks worden berekend i) op het bedrag exclusief btw van zijn of haar aankopen, terwijl de prijzen op de sites van de Webshops (in toepassing van de regelgeving) worden vermeld inclusief btw, ii) en dit ii) exclusief verzendkosten.
Opdat aankopen in Webshops recht zouden geven op Cashbacks (de ‘In aanmerking komende aankopen'), moet het Lid:
- in zijn of haar browser en op de sites van de Webshops marketingcookies hebben toegestaan (de cookies zijn nodig om de aankopen van het Lid automatisch en correct te kunnen monitoren, zodat we kunnen bevestigen dat het inderdaad om In aanmerking komende aankopen gaat);
- naar de website van de Webshop surfen door te klikken op de link van de Webshop die op de Site wordt weergegeven;
- zijn aankopen doen vanaf de pagina van de website van de Webshop die wordt geopend nadat het Lid op de betreffende link heeft geklikt (zodat de aankoop correct kan wordt gemonitord);
- de aldus op de site van de Webshop gedane aankoop volledig betalen via een betaalwijze op naam van het Lid (met dien verstande dat bij een aankoop met betalingen in verschillende termijnen, de betaling pas geacht wordt volledig te zijn gedaan wanneer het totale bedrag van die aankoop aan de Webshop is betaald).
Het Lid wordt erop gewezen dat alleen aankopen die worden gedaan in overeenstemming met deze voorwaarden In aanmerking komende aankopen zijn in de zin van het Programma. De links en computerlogs op de Site en op de sites van de Webshops worden gebruikt om na te gaan of de aankopen wel degelijk gedaan zijn in overeenstemming met de voorwaarden 2) en 3) hiervoor en gelden als technische bewijzen als er een geschil ontstaat over een Cashback.
Bovendien wordt het Lid erop attent gemaakt dat de hierna vermelde aankopen niet worden beschouwd als In aanmerking komende aankopen in de zin van deze Algemene Voorwaarden (en dus geen aanleiding geven tot (een) Cashback(s):
- aankopen in Webshops met cadeaukaarten, cadeaubonnen of tegoeden,
- aankopen, zelfs gedeeltelijke, met andere vouchers of Kortingscodes dan die welke in het kader van het Programma ter beschikking worden gesteld op de pagina ‘Kortingscodes' of dan die, in voorkomend geval, worden weergegeven op de pagina's van de Webshops op het e-shoppingportaal van het Programma;
- aankopen die elders op het internet worden gedaan;
- bepaalde aankopen van producten of diensten die specifiek worden uitgesloten op de presentatiepagina van de Webshop op de Site onder de rubriek ‘Speciale Voorwaarden', pagina die kan worden geraadpleegd net voordat het Lid wordt doorverwezen naar de Site van een Webshop, en,
- alle aankopen die worden gedaan in strijd met de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden.
Het is aan het Lid om vóór elke aankoop op de site van een Webshop te controleren of de aankopen die hij of zij van plan is te doen wel degelijk in aanmerking komen voor Cashbacks, voldoen aan de hiervoor vermelde voorwaarden en niet specifiek worden uitgesloten in de speciale voorwaarden (“Speciale Voorwaarden“) van de Webshop die op de Site worden vermeld.
- Goedkeuring van een Cashback en betaling
Zodra een Cashback is goedgekeurd, wordt het desbetreffende bedrag bijgeschreven op het Beschikbaar Saldo van het Lid binnen de periode vermeld in artikel 4.2) A hierna, en betaald in overeenstemming met artikel 4.2) B. - Verzoek om aanvullende bewijzen
Webloyalty kan om bewijsstukken vragen (met name een identiteitsbewijs, een bewijs van woonplaats, een mobiele telefoonrekening, een bankrekeningnummer (RIB), een
bankafschrift van het Lid waaruit blijkt dat bepaalde transacties waarvoor Cashback wordt aangevraagd, daadwerkelijk zijn uitgevoerd vanaf een kaart of bankrekening waarvan het Lid de houder is, bewijzen van aankopen die zijn gedaan op naam en voornaam van het Lid, enz.) om zich ervan te vergewissen dat bepaalde aankopen waarvoor een Cashbackaanvraag wordt ingediend, daadwerkelijk in aanmerking komen voor Cashback.
Als het Lid deze bewijsstukken niet kan verstrekken, heeft Webloyalty het recht om i) de gevraagde Cashback(s) te weigeren gevraagde Cashback te weigeren en ii) het account van het Lid met onmiddellijke ingang te beëindigen (wat automatisch leidt tot het verlies van de Voordelen die op dat moment op het Beschikbaar Saldo staan) in het geval dat het Lid op frauduleuze wijze heeft geprobeerd deze Cashback te verkrijgen (met name door bewijsstukken te vervalsen, door gebruik te maken van meerdere en/of gelijktijdige lidmaatschappen van het Programma, enz.).
Indien Webloyalty bovendien niet binnen de door haar vastgestelde redelijke termijn alle of een deel van de gevraagde bewijsstukken ontvangt, heeft Webloyalty het recht om te weigeren het bedrag van de Cashback(s) bij te schrijven op het Beschikbare Saldo van het Lid of om de Cashback(s) die al op het Beschikbaar Saldo van het Lid zijn bijgeschreven, af te schrijven. - Retournering of annulering van een In aanmerking komende aankoop
Als een aankoop die Webloyalty als een In aanmerking komende aankoop heeft beschouwd, wordt geretourneerd of geannuleerd, wordt de Cashback die aanvankelijk op het Beschikbaar Saldo was bijgeschreven (en, in voorkomend geval, betaald), geannuleerd en wordt die Cashback afgeschreven van het Beschikbaar Saldo van het Lid.
Het Lid wordt er ook op gewezen dat in dat geval de retournering(en) of annulering(en) uitsluitend onderworpen zijn aan het retour-/annuleringsbeleid van de Webshop waar het Lid zijn of haar aankoop heeft gedaan. - Een product of dienst ruilen
Omruilen geeft geen recht op Cashback (noch voor de oorspronkelijke aankoop noch voor de omruiling), aangezien de Webshop de oude bestelling annuleert en die vervangt door een nieuwe bestelling zonder het Programma opnieuw te doorlopen.
De eventueel oorspronkelijke toegekende Cashback wordt dan geannuleerd (en afgeschreven van het Beschikbaar Saldo), terwijl voor de nieuwe bestelling geen nieuwe Cashback kan worden verkregen, aangezien die bestelling rechtstreeks door de Webshop wordt aangemaakt buiten het Programma. - Geschiedenis van de Cashback van een Lid
De geschiedenis van de Cashbacks die aan een Lid werden toegekend, kan worden geraadpleegd in de pagina ‘Uitbetalingen' van de Site.
Die geschiedenis is onderhevig aan aanpassingen en annuleringen afhankelijk van gebeurtenissen met betrekking tot aankopen (bijvoorbeeld bij een annulering van een bestelling, omruiling, retournering, enz.). Bovendien wordt het Lid verzocht om regelmatig in zijn of haar Ledenaccount te controleren of alle Cashbacks die aan hem of haar verschuldigd zijn, daadwerkelijk op zijn of haar Beschikbaar Saldo zijn bijgeschreven en of dit Beschikbaar Saldo correct is. - Ontbrekende cashback(s)
Als een Lid van mening is dat een Cashback niet correct is bijgeschreven op zijn Beschikbaar Saldo, dient hij of zij contact op te nemen met de Klantenservice, vanaf de zesde dag na de desbetreffende aankoop (en niet later dan negentig dagen na de aankoop). Hij of zij doet dit door gebruik te maken van het onlineformulier Ontbrekende aankoop onder de rubriek ‘Laatste Bezoeken' op de pagina ‘Saldo' van de Site.
Het Lid wordt er echter op gewezen dat voor bestellingen met betrekking tot hotelreserveringen of accommodatiediensten, reizen/verblijven of vervoer (inclusief vliegtickets en autoverhuur), de validatie van de bijbehorende Cashback pas begint op het moment dat de dienst definitief is geleverd (het moment waarop de reis/het toeristische verblijf is beëindigd, de huur van de accommodatie of het vervoermiddel is afgelopen, de terugvlucht voor een vliegticket is voltooid, enz.) en de bestelling volledig is betaald aan de e-handelaar, en dat het Lid pas vanaf de zesde dag na de dag waarop de dienst definitief en volledig is genuttigd, gebruik kan maken van de mogelijkheid om een ontbrekende Cashback-terugbetaling voor dit type dienst(en) aan te geven bij de klantenservice onder de in de bovenstaande paragraaf vermelde voorwaarden. - Verwijdering of toevoeging van Webshops in het portaal van het Programma
De catalogus met Webshops op het e-shoppingportaal van het Programma omvat meer dan honderd Webshops (‘Gegarandeerd Minimumaantal Webshops'). Die Webshops kunnen tijdens een lidmaatschap van het Programma veranderen. Zo kunnen er webshops worden toegevoegd of worden verwijderd. Webloyalty kan dan ook niet garanderen dat een bepaalde Webshop tijdens een lidmaatschap op het portaal van het Programma aanwezig is. Webloyalty verbindt zich er daarentegen toe dit Gegarandeerd Minimumaantal Webshops op het e-shoppingportaal van het Programma op elk ogenblik te handhaven en in elke categorie (Elektronica, Mode, Reizen, Beauty, Huis & Tuin, Vrije tijd, Eten & Drinken en Kortingscodes) een ruime keuze aan producten aan te bieden. Wij raden u dan ook aan om de Site regelmatig te bezoeken, waar u een actuele catalogus van Webshops vindt.
Bovendien wordt erop gewezen dat alleen aankopen bij Webshops die daadwerkelijk aanwezig zijn op het e-shoppingportaal van het Programma (die voldoen aan de voorwaarden in dit artikel 4.1 C.) in aanmerking komen voor Cashbacks.
D. KORTINGSCODES
Door toe te treden tot het Programma kunnen Leden ook profiteren van kortingen of speciale aanbiedingen (zoals gratis levering) in de vorm van Kortingscodes (‘Kortingscodes') die kunnen worden gebruikt bij Webshops die aanwezig zijn op het e-shoppingportaal van het Programma.
De voorwaarden voor het verkrijgen van die Kortingscodes worden vermeld op de pagina ‘Kortingscodes' van de Site en op de pagina's van de Webshops die dat Voordeel aanbieden.
Aangezien die Kortingscodes afkomstig zijn van de Webshops (die zelf de gebruiksvoorwaarden op hun site bepalen) en automatisch op de Site worden opgenomen, kan Webloyalty, ondanks alle zorg die het aan het Programma besteedt, niet garanderen dat alle Kortingscodes die op de Site worden weergegeven geldig zijn en correct werken op de sites van de Webshops (en kan Webloyalty dus niet verantwoordelijk worden gesteld voor het feit dat bepaalde Kortingscodes(s) ongeldig of verlopen zijn.
Het is in elk geval de verantwoordelijkheid van het Lid om, alvorens een aankoop te doen in een Webshop, na te gaan of de Kortingscodes(s) die hij of zij wenst te gebruiken, voldoet/voldoen aan de voorwaarden van die Webshop.
2) BETALING VAN VERWORVEN VOORDELEN
A. BIJSCHRIJVING VAN HET BEDRAG VAN DE VOORDELEN IN HET BESCHIKBAAR SALDO
Als Webloyalty de door het Lid gevraagde Voordelen heeft goedgekeurd, wordt het bedrag van die Voordelen doorgaans binnen tien (10) werkdagen bijgeschreven op het Beschikbaar Saldo van het Lid. Het kan echter voorkomen dat het crediteren in bepaalde gevallen tot vijfenveertig (45) werkdagen in beslag neemt.
Het Lid wordt erop gewezen dat hij of zij pas recht heeft op betaling van het Bedrag die hij of zij in zijn of haar Beschikbaar saldo heeft opgebouwd nadat hij of zij zijn of haar bankgegevens heeft meegedeeld op de pagina ‘Uitbetalingen'.
Wat meer bepaald de terugbetalingen betreft die verband houden met reserveringen van hotelkamers of accommodaties, toeristische verblijven/reizen of diensten op het gebied van vervoer (waaronder de huur van vervoermiddelen), wordt het Beschikbaar Saldo van het Lid niet gecrediteerd met het bedrag van deze Cashback op het moment van de reservering op de website van de e-handelaar, maar pas wanneer de reservering volledig is betaald aan de betreffende ehandelaar door het Lid (aanbetalingen, voorschotten, annuleringskosten, kosten voor het niet verschijnen of andere bedragen die door het Lid zijn betaald en die niet overeenkomen met de volledige betaling van zijn verbruikte reservering, kunnen dus geen in aanmerking komende aankopen vormen) en de dienst definitief en volledig is verbruikt (tot na de terugkeer van de reis/het toeristische verblijf, tot het einde van de huur van de accommodatie of het vervoermiddel, na de terugvlucht voor een vliegticket, enz.). Er kunnen dus enkele weken of zelfs maanden verstrijken tussen de reservering zelf en de creditering van de Cashback op het Beschikbaar Saldo van het Lid.
B. BETALING VAN HET BEDRAG VAN DE VOORDELEN DIE WERDEN OPGEBOUWD IN HET BESCHIKBAAR SALDO
Het bedrag van de Voordelen die werden opgebouwd in het Beschikbaar Saldo van het Lid wordt doorgaans betaald binnen tien (10) werkdagen uitbetaald:
i) vanaf het ogenblik dat het Lid een verzoek doet om dat Beschikbaar Saldo te betalen (op voorwaarde dat het bedrag van het Beschikbaar Saldo ten minste vijf (5) euro bedraagt), of
ii) vanaf het ogenblik dat het Beschikbaar Saldo van het Lid driehonderd (300) euro bedraagt, of
iii) automatisch voor elke transactie van een bedrag van meer dan vijf (5) euro dat op het
Beschikbaar Saldo is bijgeschreven en dat na meer dan zestig (60) dagen nog niet aan het Lid is betaald, of
iv) bij de beëindiging van het lidmaatschap zoals bepaald in artikel 6 op voorwaarde dat het Lid vooraf zijn of haar bankrekeninggegevens (IBAN) heeft meegedeeld op zijn of haar pagina ‘Uitbetalingen'.
Webloyalty kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet betalen van het Beschikbaar Saldo aan een Lid als het Lid zijn of haar bankgegevens en, in voorkomend geval, de betaalwijze niet heeft meegedeeld op zijn of haar pagina ‘Uitbetalingen'.
Deze Overeenkomst treedt in werking op de datum waarop het Lid toetreedt tot het Programma (‘Ingangsdatum') voor een initiële periode van dertig (30) dagen (‘Initiële Periode'). De voorwaarden voor het verkrijgen van Cashback voor een Lid worden berekend vanaf die Ingangsdatum.
Als de procedure voor de toetreding tot het Programma voltooid is, ontvangt het Lid een bevestigings-e-mail van lidmaatschap en kan hij of zij het Programma op de Site gebruiken en profiteren van de bijhorende Voordelen.
Tijdens die Initiële Periode van dertig (30) dagen (die de wettelijke bedenktijd van veertien dagen omvat) heeft het Lid het recht om alle Voordelen van het Programma te verkrijgen en zijn of haar lidmaatschap te beëindigen zonder opgave van reden, zonder betaling van boetes en zonder een maandelijkse Lidmaatschapsbijdrage te hoeven betalen voor die eerste dertig (30) dagen.
Na afloop van de initiële periode van dertig (30) dagen wordt de Overeenkomst automatisch verlengd voor opeenvolgende periodes van dertig (30) dagen (‘Verlengingsperiode(s)'), berekend van datum tot datum (en niet op kalenderbasis), tenzij het Lid aan Webloyalty (op de manier die wordt gespecificeerd in artikel 6.1 hierna en die systematisch in herinnering wordt gebracht in de communicatie naar Leden onder het Programma) heeft meegedeeld dat hij of zij zijn of haar lidmaatschap na afloop van de volgende maandelijkse periode wil stopzetten en/of als zijn of haar lidmaatschap wordt beëindigd in één van de gevallen uiteengezet in Artikel 6 ‘Beëindiging'.
De Overeenkomst eindigt op de laatste dag van de Initiële Periode of, in voorkomend geval, van een Verleningsperiode, waarin het lidmaatschap werd stopgezet, behoudens de bijzondere gevallen beschreven in artikel 6 ‘Beëindiging'.
Het Lid kan zijn lidmaatschap op elk moment en zonder opgave van redenen opzeggen, i) door te bellen naar de Klantenservice op het nummer dat vermeld staat op de pagina “Contact” van de Website, ii) door een e-mail te sturen naar de Klantenservice, iii) rechtstreeks in zijn Lidmaatschapsaccount via de pagina “Profiel”, of iv) door gebruik te maken van het Modelformulier voor Herroeping dat bij deze algemene voorwaarden is gevoegd.
Het Lid dat zijn lidmaatschap opzegt, heeft het recht (tenzij hij ook om onmiddellijke beëindiging of onmiddellijke verwijdering van zijn persoonsgegevens verzoekt overeenkomstig artikel 17 van de Algemene Verordening Gegevensbescherming, “AVG”) gebruik te maken van en alle voordelen van het Programma te ontvangen waarop hij recht heeft in overeenstemming met deze Gebruiksvoorwaarden van de Dienst voor de rest van de lopende maandelijkse lidmaatschapsperiode.
Aan het einde van deze periode wordt de opzegging van kracht en heeft het Lid geen toegang meer tot het Programma.
- Beëindiging van een lidmaatschap wegens tekortkoming aan de Algemene Voorwaarden
Webloyalty kan deze Overeenkomst met een Lid (en dus zijn of haar lidmaatschap) met onmiddellijke ingang beëindigen als dat Lid deze Algemene Voorwaarden ernstig schendt, in het bijzonder als wordt vastgesteld dat het Lid herhaaldelijk heeft geprobeerd Voordelen onder het Programma te verkrijgen voor aankopen die zijn gedaan door een andere persoon of herhaaldelijk aankopen heeft gedaan voor niet-persoonlijk en niet-huishoudelijk gebruik.
Webloyalty kan ook met onmiddellijke ingang elk frauduleus lidmaatschap beëindigen (in het bijzonder als het Lid bewijzen heeft vervalst om een of meer voordelen te verkrijgen), evenals elk lidmaatschap dat, in overeenstemming met artikel 2.3 van deze Algemene Voorwaarden, een vermoeden wekt van frauduleus gebruik door het grote aantal dezelfde producten dat het Lid tijdens een of meer bestellingen in het kader van een persoonlijk en huishoudelijk gebruik van het Programma heeft gekocht. Zulke beëindiging kan ook gerechtvaardigd zijn als iemand op een bepaald moment meerdere lidmaatschappen van het Programma heeft of als een Lid zich een tweede keer voor het Programma inschrijft terwijl zijn of haar vorige lidmaatschap minder dan zes (6) maanden geleden werd stopgezet (
Webloyalty behoudt zich meer in het bijzonder het recht voor om deze lidmaatschappen te beëindigen als het lid zou profiteren van opeenvolgende lidmaatschappen zonder Lidmaatschapsgeld voor het Programma te betalen).
Webloyalty heeft in dit verband het recht om op elk moment de geldigheid van een lidmaatschap van het Programma of van een door een Lid ingediende aanvraag voor Cashback te analyseren aan de hand van documenten of ondersteunende informatie die die laatste heeft verstrekt (inclusief tijdens eerdere lidmaatschappen) en/of alle openbaar toegankelijke informatie (in het bijzonder op doorverkoopsites en marktplaatsen of sociale netwerksites).
Webloyalty behoudt zich ook het recht voor om het lidmaatschap van een lid onmiddellijk te beëindigen in gevallen waarin dit lid in schriftelijke of mondelinge communicatie obscene of beledigende taal heeft gebruikt ten aanzien van Webloyalty of zijn personeel (met inbegrip van zijn klantenservicemedewerkers) of zich beledigend, kwetsend, bedreigend of intimiderend heeft gedragen ten opzichte van hen.
In geval van onmiddellijke beëindiging van deze Overeenkomst op initiatief van Webloyalty in de hierboven genoemde gevallen, heeft Webloyalty het recht om de uitbetaling van alle Voordelen die het Lid heeft verzameld in zijn Beschikbaar Saldo en die nog niet zijn uitbetaald, definitief stop te zetten, zonder dat het Lid aanspraak kan maken op enige schadevergoeding of terugbetaling van het Maandelijkse Lidmaatschapsgeld. - Beëindiging van lidmaatschap in bepaalde omstandigheden
Webloyalty kan een lidmaatschap beëindigen als het door het lid opgegeven e-mailadres niet langer geldig is (waardoor Webloyalty niet in staat is regelmatig met het Lid te communiceren in het kader van het Programma) of als het lid een ongeldige betaalwijze heeft opgegeven (of als het Lid een betaalmiddel heeft opgegeven die ongeldig is geworden en hij of zij tijdens zijn of haar lidmaatschap geen nieuw geldig betaalmiddel heeft opgegeven binnen de door Webloyalty toegekende redelijke termijn), waardoor het in de praktijk onmogelijk is toekomstige Lidmaatschapsbijdrage(n) te innen.
‘Ongeldige betaalwijze' betekent in het bijzonder een kaart of bankrekening waarvan het Lid niet de houder is, een bankkaart uitgegeven door een financiële instelling die niet Belgisch is of geen deel uitmaakt van de Europese Economische Ruimte (EER), een bankkaart die verloren of gestolen is, een bankkaart die geen automatische incasso's toestaat (bijvoorbeeld omdat de bankrekening is afgesloten of omdat de debetlimiet van de bankrekening is bereikt), daaronder begrepen terugkerende automatische incasso's voor lidmaatschappen, of een onjuist bankkaartnummer (waaronder een onjuiste vervaldatum). - Beëindiging van alle lidmaatschappen bij stopzetting van het Programma
In dat geval kan Webloyalty het lidmaatschap van de Leden op elk moment beëindigen, zonder opgave van reden, door de Leden ten minste dertig (30) dagen van tevoren te informeren.
Webloyalty betaalt dan, op een pro-rata-temporisbasis berekend in dagen, aan de Leden de Lidmaatschapsbijdrage terug die ze hebben betaald voor de maandelijkse lidmaatschapsperiode gedurende welke hun lidmaatschap effectief eindigt en gedurende welke de Leden niet langer gebruik kunnen maken van het Programma en niet langer kunnen profiteren van de bijhorende Voordelen.
De kennisgeving aan de Leden wordt dan verzonden naar het e-mailadres dat door de Leden werd geregistreerd en dat wordt weergegeven op de pagina ‘Profiel' op het moment dat Webloyalty de Leden ervan in kennis stelt dat het Programma zal worden stopgezet.
Webloyalty kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het feit dat Leden geen kennisgeving ontvangen als dat niet te wijten is aan een fout van Webloyalty, maar als dat bijvoorbeeld het gevolg is van een storing in de internetverbinding, van een storing in het e-mailsysteem van het Lid, van een onjuist e-mailadres of van het feit dat het Lid het e-mailadres dat is geregistreerd op de pagina ‘Profiel' niet heeft gecontroleerd of dat hij of zij Webloyalty niet op de hoogte heeft gebracht over een wijziging van zijn of haar e-mailadres.
Webloyalty kan in het kader van het Programma alleen aansprakelijk worden gesteld voor tekortkomingen aan zijn contractuele en wettelijke verplichtingen. Webloyalty kan dus niet aansprakelijk worden gesteld voor de niet-uitvoering of voor een slechte uitvoering van deze Overeenkomst door de schuld van het Lid, door de onoverkomelijke en onvoorzienbare schuld van een derde partij bij deze Overeenkomst of door overmacht.
Aangezien bepaalde delen van het Programma rechtstreeks door de Webshops aan het Lid worden geleverd (in het bijzonder Kortingscodes en het aankoopproces op sites van de Webshops voorafgaand aan de toekenning van Cashbacks), heeft Webloyalty geen controle over de kwaliteit, waarachtigheid of nauwkeurigheid van de informatie die de Webshops aan het Lid verstrekken, en zelfs niet over de mate waarin de Webshops in staat zijn goederen of diensten te verkopen onder de condities die zij aanbieden, kan Webloyalty niet verantwoordelijk worden gehouden voor de producten of diensten die deze Webshops leveren en kan het evenmin aansprakelijk worden gesteld voor het feit dat de Webshops de verkoop van producten of diensten aan het Lid niet of slechts uitvoeren.
Als een Lid producten en/of diensten van een Webshop koopt, wordt het Lid klant van die Webshop en moet hij of zij alle opmerkingen, verzoeken of klachten over zijn of haar aankopen naar die Webshop sturen. Het Lid stemt ermee in alle geschillen over de producten en/of diensten die de Webshops aanbieden en leveren, rechtstreeks met hen te regelen en Webloyalty niet te betrekken bij geschillen tussen een Webshop en het Lid. De regels, het beleid (met inbegrip van het beleid inzake vertrouwelijkheid, cookies of bescherming van persoonsgegevens) en de werkingsprocedures van die Webshops zijn van toepassing op het Lid wanneer hij of zij de websites van die Webshops gebruikt.
Verwijzingen of links vanaf de Site naar een product, dienst en/of voorwaarde(n) van een Webshop impliceren in geen geval dat Webloyalty die producten, diensten en/of voorwaarden goedkeurt of aanbeveelt.
Er wordt ook gespecificeerd dat een Lid, om bij bepaalde Webshops aankopen te kunnen doen, mogelijk eerst een klantenaccount moet aanmaken bij die Webshops, en dat het Lid vervolgens bij die Webshops een klantenaccount moet aanmaken om aankopen te kunnen doen die recht geven op Voordelen in het kader van het Programma.
Het Lid geeft aan Webloyalty toestemming om informatie naar zijn of haar e-mail- of postadres te sturen met betrekking tot het Programma (‘Directe Communicatie'), in het bijzonder met betrekking tot het lidmaatschap, de procedures voor het gebruik van het Programma en het verkrijgen van de Voordelen, maar ook, in voorkomend geval, met betrekking tot eventuele wijzigingen in het Programma.
Het Lid geeft Webloyalty ook toestemming om een link naar hem of haar te sturen die hem of haar verder leidt naar de Site waar de Communicatie naartoe wordt gestuurd (‘Indirecte Communicatie'). Het verzenden van een bericht van mededeling door weergave op de Site vormt een mededeling, ongeacht of het Lid daadwerkelijk toegang heeft tot de Indirecte Communicatie.
Er wordt echter gespecificeerd dat Webloyalty alleen Directe Communicatie zal gebruiken als de communicatie tot doel heeft het Lid op de hoogte te stellen van een wijziging in het Programma die van invloed kan zijn op zijn of haar rechten onder deze Algemene Voorwaarden.
Afhankelijk van de voorkeuren die Lid heeft ingesteld op de pagina ‘Voorkeuren' kan hij of zij ook reclameboodschappen ontvangen van Webloyalty of van derden (‘Marketingcommunicatie'), waarvan de inhoud en het communicatiekanaal (e-mail, sms, enz.) afhangen van de voorkeuren die het Lid vooraf heeft ingesteld. Leden zijn vrij om te beslissen of ze dergelijke Marketingcommunicatie al dan niet willen ontvangen, en als ze zulke communicatie hebben aanvaard, kunnen ze op een later tijdstip altijd beslissen dat ze de communicatie niet langer willen ontvangen. Ze doen dit door hun ‘voorkeuren' te wijzigen op de pagina ‘Profiel‘ of door zich voor zulke communicatie af te melden via de desbetreffende link in die Marketingcommunicatie.
Om het Programma aan het Lid te kunnen aanbieden, kan Webloyalty, binnen de voorwaarden en grenzen van de Privacyverklaring en Cookieverklaring waarvan het Lid op de hoogte is gesteld toen hij of zij toetrad tot het Programma, bepaalde persoonlijke gegevens die het Lid verstrekt, verzamelen, gebruiken en in sommige gevallen doorgeven aan derden.
De inhoud die op de Site en/of in het kader van het Programma verschijnt, zoals tekst, grafieken, logo's, handelsmerken, knoppictogrammen, afbeeldingen, audioclips en software, is eigendom van Webloyalty en de bedrijven van de Webloyalty-groep of hun contentleveranciers, partners en onderaannemers. Die inhoud wordt beschermd door de intellectuele-eigendomswetten.
De compilatie (d.w.z. de selectie, rangschikking, assemblage en/of verzameling) van alle inhoud die op deze Site verschijnt, is ook de exclusieve eigendom van Webloyalty en van bedrijven van de Webloyalty-groep, en wordt ook beschermd door de auteursrechtwetten.
Het is Leden of derden ten zeerste verboden om, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Webloyalty, de intellectuele eigendom te gebruiken (daaronder begrepen via reproductie, wijziging, distributie, transmissie) die op de Site en in het kader van het Programma wordt gebruikt.
Webloyalty kan het Programma wijzigen tijdens de exploitatie ervan. Het Lid wordt echter op de hoogte gebracht van elke essentiële wijziging in het Programma (d.w.z. van elke wijziging die van invloed kan zijn op de rechten van het Lid) en dit ten minste dertig (30) dagen vóór de inwerkingtreding van zulke wijziging.
Als het Lid een wijziging in de Overeenkomst niet aanvaardt, kan hij of zij zijn of haar lidmaatschap beëindigen onder de voorwaarden bepaald in Artikel 6.1 ‘Beëindiging'.
- Voorafgaande klacht
In geval van een geschil met Webloyalty in verband met zijn of haar lidmaatschap van het Programma, moet het Lid contact opnemen met de Klantenservice van Webloyalty. Dit kan per telefoon (het nummer, dat gratis is vanaf een vaste lijn in België, en de openingstijden staan op verschillende plaatsen vermeld op de Site), per e-mail (op het e-mailadres ‘ledenservice@koopenspaar.be') of per post (op het adres ‘Koop en Spaar Webloyalty Sàrl Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon Zwitserland).
Webloyalty kan deze Overeenkomst op elk gewenst moment en naar eigen goeddunken geheel of gedeeltelijk overdragen.
Het Lid kan deze Overeenkomst echter niet overdragen zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Webloyalty.
uitgezonderd officiële feestdagen