Deze website maakt gebruik van cookies, inclusief cookies van derden, om zijn functionaliteit en uw surfervaring te verbeteren, om toe te staan de gevraagde diensten aan uw te verstrekken en voor web analytics. Door de website verder te bezoeken, zonder uw browser cookie instellingen aan te passen, aanvaardt u cookies van deze website. Voor meer informatie over cookies of hoe deze te beheren of uit te schakelen, het intrekken van uw toestemming, evenals uw recht op toegang en rectificatie van uw persoonlijke gegevens, en om bezwaar te maken tegen het gebruik ervan voor direct marketing doeleinden, Klik hier.
Versie (v.3.0) van toepassing vanaf 14 juni 2017 (online hier beschikbaar).
Door gebruik te maken van onze Dienst, kan elk Lid eenmalig een Welkomstbonus ontvangen onder de hiernavolgende voorwaarden.
Op het ogenblik van toetreding tot onze Dienst, kan lid een Welkomstbonus ontvangen (waarvan de benaming kan veranderen en niet noodzakelijk vertoond zal worden onder de noemer "Welkomstbonus"), onder de vorm van een overschrijving. Deze Welkomstbonus zal persoonlijk, niet overdraagbaar en gelimiteerd zijn tot één Welkomstbonus per toetredend Lid. Het bedrag van dergelijk Welkomstbonus en de toepasselijke voorwaarden om dit aanbod te kunnen ontvangen kunnen veranderen en staan duidelijk ter beschikking op de toetredingspagina van onze Dienst, en kunnen geraadpleegd worden door elke individueel Lid, uiterlijk op het moment van toetreding, in de rubriek "Welkomstbonus" op de pagina "Mijn account" van de homepage.
Om deze Welkomstbonus te kunnen ontvangen, moet elk Lid zijn aankoopbewijs van Webloyalty dat recht geeft op ontvangst van de Welkomstbonus verzenden naar korting@koopenspaar.be, uiterlijk binnen de dertig (30) dagen volgend op een nieuwe aankoop, met daarop duidelijk het bestelnummer en het lidmaatschapsnummer, alsook de aankoopdatum. Het bedrag van de Welkomstbonus zal overgeschreven worden naar het Lid, binnen een termijn van vier (4) à zes (6) weken te rekenen vanaf ontvangst van het betaalbewijs door Webloyalty, op rekening van het Lid dat deze heeft aangegeven op de pagina "Mijn account".
In de hypothese dat het verkrijgen van deze Welkomstbonus niet voorwaardelijk zou zijn aan het verrichten van een nieuwe aankoop (hetgeen aangegeven zou staan op de inschrijvingsprocedure voor onze Dienst), dan moet het Lid zijn aanvraag voor de Welkomstbonus opsturen naar Webloyalty, binnen de 90 (negentig) dagen te rekenen vanaf de datum van toetreding tot onze Dienst, op het emailadres korting@koopenspaar.be, samen met zijn lidmaatschapsnummer. Het bedrag van de Welkomstbonus zal aan het Lid betaald worden per overschrijving, binnen een termijn vier (4) à zes (6) weken te rekenen vanaf ontvangst van het betaalbewijs door Webloyalty, op rekening van het Lid dat deze heeft aangegeven op de pagina "Mijn account".
Gedurende het lidmaatschap kan elk Lid elke maand een Maandelijkse ledenbonus ontvangen waarvan het bedrag en de voorwaarden beschikbaar staan op onze toetredingspagina. Deze gegevens zijn bijgevolg vrij te consulteren door onze Leden, uiterlijk op het moment van toetreding, in de bevestigingsemail en ook in de rubriek "Maandelijkse ledenbonus" op de pagina "Mijn account" van de homepage van onze Website.
Om deze Maandelijkse ledenbonus te kunnen ontvangen in de loop van een bepaalde maand, moet elk Lid zijn aankoopbewijs dat recht geeft op ontvangst van deze Maandelijkse ledenbonus van Webloyalty verzenden naar korting@koopenspaar.be, uiterlijk binnen de dertig (30) dagen volgend op een nieuwe aankoop, met daarop duidelijk het bestelnummer en het lidmaatschapsnummer, alsook de aankoopdatum. Het bedrag van de Maandelijkse ledenbonus zal overgeschreven worden naar het Lid, binnen een termijn van vier (4) à zes (6) weken te rekenen vanaf ontvangst van het betaalbewijs door Webloyalty, op rekening van het Lid dat deze heeft aangegeven op de pagina "Mijn account".
De Maandelijkse ledenbonus is persoonlijk, niet overdraagbaar en gelimiteerd tot één aanbod per Lid en per kalendermaand en is cumuleerbaar met de Welkomstbonus. Eenzelfde aankoop kan echter slechts recht geven op één Welkomstbonus en één Maandelijkse ledenbonus.
In het kader van onze Dienst worden er, met inachtneming van deze Bijzondere Voorwaarden, bedragen gecrediteerd ten gunste van onze Leden. Deze bedragen betreffen percentages van de aankopen, exclusief belastingen, die zij verricht hebben bij Dienstverleners (hierna zonder onderscheid de "'korting " of "korting" genoemd). Wat betreft reservaties voor hotels, reizen of transport wordt het bedrag geacht betaald te zijn, en aldus in aanmerking komend voor een korting, van zodra de volledige reservatie betaald en opgenomen is door het Lid bij het desbetreffende hotel. De korting zijn niet toepasbaar op betalingen, stortingen, annuleringskosten, "no show"-kosten of eender welk bedrag dat betaald werd door het Lid en dat niets te maken heeft met de betaling van zijn reservatie. Het percentage van de korting dat aangeboden worden door elke individuele Dienstverlener aan de Leden wordt bepaald door de Dienstverleners zelf en zal enkel en alleen ter beschikking gesteld worden op onze Website, die vrij toegankelijk is voor onze Leden. De website van de Dienstverleners maakt geen enkele melding van deze korting en elk Lid is dus zelf verantwoordelijk om onze Website te raadplegen om zich te informeren over de korting.
Conform de geldende Belgische wetgeving terzake, worden alle prijzen op de websites van de Dienstverleners uitgedrukt met inbegrip van alle belastingen. Het bedrag van de korting wordt echter berekend op de prijs exclusief belastingen van het goed of de dienst in kwestie. Er staat een tool ter beschikking op onze Website die de Leden toelaat om de verworven korting te berekenen.
Tenzij er sprake is van een fout in hoofde van Webloyalty, zal Webloyalty in de grootst mogelijke mate toegestaan door de wet niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor eventuele veranderingen die Dienstverleners doorvoeren aan de korting, noch voor het tijdelijk of definitief terugtrekken van een Dienstverlener tot onze Dienst, noch voor eventuele aanpassingen aan onze korting om redenen van dergelijke wijzigingen of het tijdelijk of definitief terugtrekken van Dienstverleners, wetende dat aankopen verricht bij Dienstverleners enkel recht kunnen geven op een korting indien de Dienstverlener op het ogenblik van aankoop aangesloten was bij ons netwerk.
Opdat de aankopen verricht bij Dienstverleners recht zouden kunnen geven op een korting (de "In Aanmerking Komende Aankopen"), moet het Lid 1) cookies aanvaard hebben op zijn toestel, 2) de website van de Dienstverlener bezoeken door te klikken op de link van de Dienstverlener op onze Website en over te gaan tot een aankoop op de website van de Dienstverlener en 3) het totaalbedrag van de aankoop betaald hebben via de website van de Dienstverlener (wetende dat voor aankopen die meerdere betalingen vereisen, de betaling van het integrale bedrag pas geacht zal plaats gevonden te hebben op het moment dat het complete bedrag betaald is), via een betaalmiddel dat op zijn naam staat geregistreerd. Het zij genoteerd dat de eerste twee voorwaarden die hierboven vernoemd werden onontbeerlijk zijn opdat Webloyalty de aankopen op de websites van de Dienstverleners technisch kan volgen en verwerken. Het niet-naleven van die voorwaarden heeft tot gevolg dat de aankopen niet zullen kwalificeren als In Aanmerking Komende Aankopen. Al de volgende aankopen zullen ook niet kunnen kwalificeren als In Aanmerking Komende Aankopen en kunnen bijgevolg dus ook geen recht geven op een korting: (1) de aankopen verricht bij Dienstverleners met giftkaarten, cadeau-cheques of een creditnota (in de veronderstelling dat betalingen gedeeltelijk met giftkaarten, cadeau-cheques of creditnota betaald worden, dan zal het bedrag dat met die middelen betaald werd niet in aanmerking komen voor de berekening van de korting), (2) aankopen die niet verricht werden via het internet, (3) bepaalde specifieke aankopen van producten of diensten zoals aangegeven door de Dienstverleners op hun pagina op onze Website en (4) alle aankopen die verricht werden in overtreding met de Gebruiksvoorwaarden van onze Dienst.
Webloyalty behoudt zich het recht voor om stavingsstukken op te vragen (namelijk identiteitsbewijzen, bewijs van huisvesting, aankoopbewijzen op de naam en voornaam van het Lid, …) om te verzekeren dat de aankopen waarvoor een korting wordt aangevraagd effectief In Aanmerking Komende Aankopen zijn, en, indien een Lid dergelijke stavingsstukken niet zou kunnen voorleggen, om de account van het Lid onmiddellijk te blokkeren met als gevolg dat hij of zij alle voordelen verliest, of dat hij of zij alle gestorte voordelen dient terug te betalen.
De rekening van elk Lid wordt gecrediteerd met de korting die van toepassing is op de In Aanmerking Komende Aankoop die hij of zij verricht op de website van een Dienstverlener. Wat betreft reservaties van hotels, reizen of transport wordt de rekening van het Lid niet gecrediteerd met korting op het ogenblik dat de reservaties op de website van de Dienstverlener voltrokken zijn, maar pas vanaf het ogenblik dat de reservatie effectief geconsumeerd werd door het Lid en effectief gedebiteerd werd door de Dienstverlener. Er kan met andere woorden een tijdsspanne van meerdere weken, of zelfs maanden tussen de reservatie en de korting op de rekening van het Lid zitten. Het bedrag van korting die per maand geaccumuleerd worden, mag niet meer bedragen dan 300€, in die zin dat alle gecumuleerde bedragen boven de drempel van 300€ niet gecrediteerd zullen worden op de rekening van het Lid, ook niet in de daaropvolgende maand, of op eender welke wijze terugbetaald zullen worden aan het Lid. In geval van retour of annulering van de In Aanmerking Komende Aankoop, behoudt Webloyalty zich het recht voor om het bedrag van de korting, verworven op de rekening van het Lid gecrediteerd voor deze aankoop, te debiteren. De retours zijn onderworpen aan het retourbeleid van elke individuele Dienstverlener waarbij het Lid zijn In Aanmerking Komende Aankoop heeft gedaan.
Het omruilen van aankopen geeft geen recht op een korting aangezien de Dienstverlener het oude aankooporder annuleert en vervangt met een nieuw order zonder tussenkomst van onze Dienst. De korting is bijgevolg geannuleerd en geen enkele nieuwe korting is mogelijk voor die aankoop aangezien het nieuwe order onmiddellijk gecreëerd werd door de Dienstverlener. De lijst van mogelijke korting en Dienstverleners is vatbaar voor veranderingen en verwijderingen, net zoals de content van onze Website. Elk Lid dient zijn eigen rekening regelmatig te controleren om na te gaan of zijn korting wel degelijk en correct werden gecrediteerd en dat het saldo van zijn rekening correct is. Indien een Lid van oordeel is dat zijn korting niet correct werden gecrediteerd op zijn rekening, dan moet hij ten minste dertig (30) dagen, maar niet meer dan negentig (90) dagen, na ontvangst van het betalingsbewijs voor de In Aanmerking Komende Aankoop, wachten alvorens contact op te nemen met onze Ledenservice via het daartoe bestemde Formulier.
Webloyalty behoudt zich het recht voor om op eender welk moment en naar eigen goeddunken aan een Lid alle aankoopbewijzen op te vragen binnen een termijn te bepalen door Webloyalty om te verifiëren of de aankopen kwalificeren als In Aanmerking Komende Aankopen. Indien blijkt dat de aankopen geen In Aanmerking Komende Aankopen zijn of indien Webloyalty de gevraagde aankoopbewijzen niet ontvangt binnen de gevraagde termijn, dan kan Webloyalty weigeren om de rekening van het Lid te crediteren met de korting indien dit nog niet gebeurd moest zijn of dan kan Webloyalty eisen dat dat bedrag wordt teruggestort indien het wel al gecrediteerd moest zijn.
Door toetreding tot onze Dienst, kunnen onze Leden eveneens genieten van alle kortingen, elk speciaal aanbod, zoals gratis levering, of promotiecodes die aangeboden worden door de Dienstverleners. Webloyalty kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele wijzigingen of onderbrekingen van eender welk speciaal aanbod of promotiecode op de website van een Dienstverlener. Het is de verantwoordelijkheid van ieder Lid om zich ervan te verzekeren dat alle speciale aanbiedingen en alle promotiecodes geldig zijn en ook om te verifiëren voor elke aankoop op de website van de Dienstverleners of de aankopen die zij voorstellen wel effectief in aanmerking komen voor korting en niet uitdrukkelijk zijn uitgesloten in de bijzondere voorwaarden op de website van de Dienstverleners voor korting. Indien een Lid ervoor moest kiezen om bons en speciale aanbiedingen te gebruiken die niet staan opgelijst op onze Website, dan kan Webloyalty niet garanderen dat de aankoop een In Aanmerking Komende Aankoop zal zijn.
De geaccumuleerde korting zullen gecrediteerd worden op de rekening van het lid binnen een termijn van 48 uur, te rekenen vanaf de datum die vermeld staat op het betalingsbewijs. Nochtans, het kan gebeuren dat het crediteren tot dertig (30) dagen kan duren. Elke korting Terugbetaling die gecrediteerd werd op de rekening van een Lid in de loop van de maand M, zal effectief betaald worden per overschrijving - op de bankrekening dat het Lid heeft opgegeven op de pagina "Mijn account" - ten laatste op het einde van de maand M+2, van zodra het bedrag van de geaccumuleerde korting vijf (5) euro overschrijdt in de maand M. Bijvoorbeeld, voor twee kortingen van 3€ en 4€ die gecrediteerd werden op de rekening van het Lid tussen 1 januari en 31 januari, zal de overschrijving gebeuren op die bankrekening uiterlijk eind maart.
Het is de verantwoordelijkheid van elk individueel Lid om de gegevens op zijn pagina "Mijn account" te actualiseren en te vervolledigen en om zich er van te verzekeren dat hij correct al zijn bancaire gegevens heeft ingevuld op het ogenblik van toetreding tot onze Dienst. Op deze manier kan hij per overschrijving (wat overigens de enige mogelijke manier is om voordelen te ontvangen in het kader van onze Dienst) de voordelen ontvangen waar hij of zij recht op heeft. Webloyalty kan op geen enkele mogelijke manier verantwoordelijk worden gehouden voor het feit dat een Lid zijn gegevens niet heeft ingevuld of geactualiseerd.